دوره جامع پرینتر سه‌بعدی فنان (ظرفیت محدود)

از آشنایی با تکنولوژی پرینت سه بعدی تا راه اندازی کسب وکار و کسب درآمد

به همراه مدرک معتبر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)

از مهاجرت و استخدام تا کسب وکار پرسود

در هر مرحله ای از زندگی علمی و کاری خود هستید، پرینت سه بعدی به شما کمک می کند در دنیای سریع و پر از رقابت امروز مزیت رقابتی داشته باشید و بیشترین سود رو از بازار کسب کنید. اگر به دنبال استخدام و مهاجرت هستید، مدرک این دوره جامع که از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر صادر می شود میتواند برگ برنده شما در رقابت با سایرین باشد و اگر به دنبال راه اندازی کسب وکار پر سود در این حوزه هستید، دانش و تجربه اساتید ما به همراه پشتیبانی گروه فنان راهگشای شما خواهد بود.

سرفصل های دوره جامع پرینتر سه بعدی فنان

مروری کوتاه بر تکنیک‌های تولید سنتی و مدرن و توضیح اینکه چرا پرینت سه‌بعدی یک تغییر اساسی در این حوزه ایجاد کرده است.

بررسی انواع پرینترهای سه‌بعدی موجود و تکنولوژی‌هایی که آن‌ها را به کار می‌اندازند.

آموزش جامع در مورد مدل‌سازی با رسوب ذوب‌شده (FDM)، یکی از پرکاربردترین تکنولوژی‌های پرینت سه‌بعدی.

آشنایی با ابزارهای طراحی سه‌بعدی شامل نرم‌افزارها و اسکنرها که برای ایجاد مدل‌های دقیق ضروری هستند.

راهنمایی گام‌به‌گام برای استفاده از Simplify 3D، نرم‌افزار ضروری برای برش طرح‌ها و آماده‌سازی آن‌ها برای چاپ.

آشنایی با انواع مواد قابل استفاده در پرینت سه‌بعدی و کاربردهای آن‌ها در صنایع مختلف.

درک جنبه‌های تجاری پرینت سه‌بعدی، از مدل‌های کسب‌وکار تا فرصت‌های بازار، تا بتوانید مهارت‌های خود را به یک کسب‌وکار موفق تبدیل کنید.

نظرات دانش پذیران دوره های گذشته

هنرجویان ما ساخته اند

تصاویر برگزاری دوره های گذشته

مشاوره ثبت نام دوره جامع پرینتر سه بعدی

در کمتر از 24 ساعت با شما تماس می گیریم.

چرا دوره جامع پرینت سه بعدی فنان؟

آموزش پروژه محور

بعد از آموزش تئوری، هر هنرجو به صورت انفرادی تولید یک قطعه رو از 0 تا 100 با پرینتر سه بعدی انجام میده و این یعنی یک تجربه هیجان انگیز!

ادامه همکاری با فنان

بعد از اتمام دوره، همکاری با شما افتخار بزرگی برای گروه مدلسازی فنان خواهد بود.

پشتیبانی

در صورتی که قصد راه اندازی کسب وکار در حوزه پرینتر سه بعدی رو داشته باشید تا یکسال از پشتیبانی گروه فنان میتونید استفاده کنید.

مدرسان با تجربه

مدرسین دوره جامع پرینت سه بعدی فنان تجربه زیادی رو در این حوزه دارند و مدت زمان زیادی مشغول کار و پژوهش در زمینه پرینترهای سه بعدی و ساخت افزایشی بودها اند و این یعنی یک فرصت بی نظیر برای یادگیری و کسب تجربه شما

ما نمی‌گوییم، آمار می‌گوید:

+1000

قطعات تولید شده

+8

تجربه موفق برگزاری دوره

+150

دانشجو راضی

+6 سال

سابقه فعالیت شرکت فنان

فرآیند ساخت فیزیکی یک شی سه بعدی از یک فایل دیجیتال بوسیله دستگاهی که با استفاده از یک متریال، لایه‌هایی را در سه بعد مختصات با دقت در کنار هم قرار می‌دهد تا ساخت یک شی به طور کامل تکمیل بشود.

چاپگرهای سه‌بعدی توانایی تولید هر نوع قطعه‌ای با هر شکل و زاویه‌ای دارند، چه توپر چه توخالی، صاف یا منحنی. این فناوری در حوزه‌هایی مانند قطعه‌سازی، معماری، طراحی صنعتی، روباتیک، صنایع هوافضا، تجهیزات پزشکی، خودروسازی، و آموزش کاربردهای فراوان دارد.

بله، پرینترهای سه‌بعدی یکی از تکنولوژی‌های نوظهور در کشور هستند و بسیاری از بازارهای کسب‌وکار در این حوزه بسیار بکر هستند. شما می‌توانید با سفارش ساخت ماکت‌ها و قطعات مختلف، بر اساس هر ساعت چاپ، درآمد کسب کنید. همچنین با ایجاد ارزش افزوده برای محصولات، می‌توانید حاشیه سود خود را بین 5 تا 10 برابر افزایش دهید.

سرمایه لازم برای شروع کسب‌وکار با پرینتر سه‌بعدی بسته به حوزه انتخابی متفاوت است. اما معمولاً سرمایه اولیه شامل هزینه خرید دستگاه (حدود ۱۰ میلیون تومان به بالا) و مواد مصرفی است. هزینه مواد مصرفی نیز بر اساس نوع تکنولوژی از ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم شروع می‌شود.

دوره هوش سه‌بعدی مناسب افراد با هر سطحی از تحصیلات است، از اساتید دانشگاه و دانشجویان گرفته تا خانم‌های خانه‌دار. تمامی آموزش‌ها از پایه به‌صورت تخصصی تدریس می‌شوند و با پشتیبانی مشاورین آکادمی، هنرجوها می‌توانند با خیال راحت روی پروژه‌های خود تمرکز کنند.

بیش از ۱۰۰۰ هنرجو از دوره هوش سه‌بعدی فارغ‌التحصیل شده‌اند و رضایت حداکثری از این دوره وجود داشته است. هنرجویانی که مطالب دوره را اجرا کرده‌اند، توانسته‌اند در همان ماه اول درآمد خوبی کسب کنند.

زمان شروع درآمد بستگی به تلاش شما دارد. طبق تجربه هنرجوهای قبلی، درآمد می‌تواند بین ۲۰ روز تا ۳ ماه پس از شروع کسب‌وکار آغاز شود و مبلغ آن از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان به‌صورت ماهانه شروع می‌شود.

پرینتر های سه بعدی در کشور ما بعنوان یکی از حوزه های جدید و پولساز یاد میشه و خیلی از شهر های ایران و مراکز استان ها از وجود این تکنولوژی محروم هستن آن هم بخاطر نبودن افراد آموزش دیده و متخصص که بتونن این خدمات را در اون شهر ارائه بدن و همین باعث شده افرادی که زودتر هوش سه بعدی را فرا می گیرند و وارد این حوزه میشن سود های بیشتری را نصیب خود می کنن،از ساخت و فروش دستگاه ها گرفته تا ارائه خدمات پرینت سه بعدی ومهندسی معکوس

ما زمانی می گیم یک کسب و کار اشباع شده که میزان عرضه از تقاضا بیشتر باشه در صورتی که درحال حاضر در کشور ما میزان تقاضا نسبت به خدمات پرینتر سه بعدی و حتی خرید دستگاه خیلی بیشتر از عرضه اونه همچنین با توجه با کاربرد ها و توانایی های این دستگاه در تولید قطعات مختلف بدون محدودیت جنس و ابعاد عملا اشباع شدن در این حوزه معنا ندارد

دانستن جواب این سوال تا زمانی که شما دقیق ندونید می خواهید وارد کدوم یک از حوزه های کسب و کار با پرینتر سه بعدی بشید و ندونید قرار چه استفاده ایی از دستگاه ها بکنید به شما هیچ کمکی نمی کنه ولی برای اینکه یک پیشفرض ذهنی بصورت حدودی از قیمت ها داشته باشین قیمت دستگاه ها بطور متوسط از 10 میلیون تومن شروع میشه این مبلغ ممکن است کمتر یا بیشتر، طوری که ما تا 5 میلیارد تومن هم دستگاه داریم که بر اساس ابعاد ،امکانات و نوع تکنولوژی و کارایی این قیمت تفاوت پیدا میکنه و قیمت مواد مصرفی که بصورت کیلویی یا لیتری براساس نوع تکنولوژی و حوزه انتخابی تعیین میشه و به طور متوسط از قیمت 300الی 400هزار تومن به بالا برای یکسری از تکنولوژی ها و 2 الی 3 میلیون تومن به بالا به ازای هر لیتر به ازای هر لیتر شروع میشه

حتما از هزینه های چندصد میلیونی برای ساخت قالب های تزریق پلاستیک یا طراحی قالب ها خبر دارید پس چه روشی بهتر از پرینتر سه بعدی که شما بتونید با سرعت خیلی بالاتر با هزینه ی تمام شده ی خیلی پایین تر قطعات و طرح های دلخواه تون رو بصورت شخصی سازی شده و با جنس دلخواه تولید کنین.

قطعا بر اساس ابعاد دستگاهی که بسته به کسب و کارتون هست و در پایان دوره هوش سه بعدی تعیین می کنید کدوم دستگاه موردنیاز کار شماس میزان فضای موردنیاز برای کار با این دستگاه ها تغییر می کنه ولی شما بدلیل مصرف برق کم و نبود بو یا صدای خاصی از دستگاه ،می تونید در یک گوشه از اتاق یا دفتر کار خودتون دستگاه رو قرار داده و براساس اونچه که در طول دوره هوش سه بعدی یادگرفتید با دستگاه کار کنید و تولیدات خودتون رو انجام بدید.

یکی از نکات مثبت این تکنولوژی نسبت به روشهای تولید سنتی، سرعت تولید قطعات هست. چرا که با این دستگاه ها میشه طراحی های پیچیده رو از طریق یک برنامه CAD بارگذاری و در عرض چند ساعت پرینت کرد. این مزیت باعث میشه که توسعه ایده های طراحی سرعت بیشتری داشته باشه.

مصرف برق دستگاه های پرینتر سه بعدی براسا میزان کار و نوع تکنولوژی متغیره ولی عموما دستگاه های پرکاربردتر مصرف برقی همانند لب تاپ ویا لوازم الکترونیکی مورد استفاده دیگر در خانه دارند.

مدرک دانشگاه صنعتی امیرکبیر

گروه مدلسازی فنان با افتخار اعلام می نماید که امکان صدور مدرک دانشگاه صنعتی امیرکبیر رو برای هنرجویان دوره جامع پرینتر سه بعدی فراهمنموده و عزیزان میتواندد پس از برگزاری دوره مدرک رو از ما دریافت نمایند.

دوره جامع پرینت سه‌بعدی فنان برای دانشجویانی طراحی شده است که به دنبال یادگیری مهارت‌های عملی و کاربردی هستند. این دوره به شما امکان می‌دهد که در کنار یادگیری تئوری‌های دانشگاهی، با تکنولوژی‌های مدرن و به‌روز نیز آشنا شوید و آمادگی بیشتری برای ورود به بازار کار داشته باشید. با پرینت سه‌بعدی، شما می‌توانید پروژه‌های خود را به سطح جدیدی از حرفه‌ای‌گری و خلاقیت برسانید و از دیگر هم‌کلاسی‌ها و رقبا پیشی بگیرید.

گروه مدلسازی فنان، مورد اعتماد برترین های صنعت ایران